پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3042
-
الف
+

جان فرانکورزی در سینما حقیقت کارگاه برگزار می‌کند

در دهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت، فیلمسازان مشهوری همچون جان فرانکورزی و ریچارد پتیگرو کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهند کرد.

در دهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت، فیلمسازان مشهوری از ایران و جهان همچون جان فرانکورزی و ریچارد پتیگرو کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهند کرد.  

تصمیم برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جشنواره سینماحقیقت توسط معاونت تحقیقات و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اتخاذ شده و این کارگاه‌ها با حضور اساتید و هنرمندان شهیری چون  جان فرانکو رُزی، مستندساز ایتالیایی، ریچارد پتیگرو، فعال عرصه رسانه و باستان‌شناس آمریکایی‌، محمدرضا اصلانی، اسماعیل بنی اردلان و ... برگزار خواهند شد.

این کارگاه‌ها در موضوعات و عناوین متفاوتی از «واقعیت و خیال در فیلم مستند»، «مدیریت پروژه مستند»و «تصحیح رنگ و نور» تا «دوربین شخصی» دایر می‌شوند.

لازم به ذکر است شرایط ثبت نام علاقمندان شرکت در کارگاه های آموزشی سینماحقیقت، اواسط آبان ماه روی وب سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir   اعلام خواهد شد.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر